* bvc.

2012-06-25 @ 20:42:31
Hemma nu, trött som bara den. Tror vi alla är trötta här hemma, men ännu vill inte Elias sova som han tidigare gjort. Mest skrik, vet inte vad de var. Men vi skulle se hur de var i morgon så skulle BVC ringa och höra hur det gick. Fick massage olja till att massera magen på han för att se om det var de som var problemet.
 
Träffade sedan Julia en sväng, roligt att komma ut och träffa folk. Inte så väldigt ofta man har tid för alla längre, har ju en annan liten som tar upp hela min vardag :) Men gick inom centre och köpte en ny plattång då min sprängdes här om dagen helt plösligt, har ju sådan tur jag. Men men. Nu resten utav kvällen ska jag krypa ner undertäcket till en bra film och dricka te för usch så jag fryser! Lång dag i morgon med så bäst vi lägger oss någolunda i tid :)
 
 
Lilla Elias har äntligen nått 3 kilo, idag vägde han hela 3280 gram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0