* en helskota dag.

2012-06-15 @ 15:38:54

Idag är det en sådan dag som man egentligen kunde ha skippat. Usch denna dag började verkligen inte bra. Vaknade upp vid halv sju eftersom att vi skulle iväg till Martin som gick ur 9:an, tänkte göra mig i ordning och samtidigt få färdigt lilleman. Så gick upp och insåg plötsligt att strömmen hade gått, men kom tillbaka lika fort som den försvann. Blev då jätte glad med tanke på att jag hade tänkt mig att platta håret. Satte mig sedan på toaletten och ögonlocken var väldigt tunga ser inom någon minut att något börjar röra sig, fick panik och insåg att det var våran ödla som äntligen dök upp efter många dagar på rymmen. Skulle sedan gå in i duschen där de då inte fanns något varmvatten, blev sur och struntade i duschen och började platta håret istället, när jag var färdig med halva håret så försvann strömmen IGEN! Och där stod jag med hälften lockligt och hälften rakt, roligt! Sedan när det var drygt 20 min tills vi skulle åka kunde jag inte komma ihåg vart jag hade lagt kläderna jag skulle ha på mig heller, så fick bli något helt annat. Tillslut insåg jag att det troligen inte går att ha värre morgon än vad jag hade i dag! Uschamejen, men men.

Efter många om och men så kom vi iväg och kollade när de gick ur 9:an, alla var jätte fina. Framför allt kusin vitamin :) Åkte hem till han och fick tårta, riktigt gott. Så nu har vi precis haft besök hemma här, så nu ska vi iväg till mammi och pappi och äta middag.

Kvällen spenderar jag tillsammans med mamma och Elias, då Tony ska vara chaufför åt broder eftersom de har tagit examen. Så kvällen består utav bad och mys :)


Morgonmys tillsammans med mina fina pojkar ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0