* flytt på G.

2012-06-20 @ 20:19:59
Dagens nyhet..
 
Ska bli ännu en till flytt nu, vad blir de då? Tredje flytten för mig och älskling inom nio månader. Helt otroligt! Så än en gång ska allt ner packas och packas upp, det är däremot verkligen inte lika roligt. Men får hoppas det blir bra när vi kommer till rätta igen. Sa upp lägenheten idag, så den sista September är vi då bebodda i Töcksfors.
Känns riktigt bra faktiskt, då jag trivs väldigt mycket bättre i Töcksfors. Men visst kommer jag sakna Årjäng också, med tanke på att jag har min familj här. Men vad gör det, är ju trottsallt bara 15 minuter ifrån varanadra med bil.
 
Så nu får allt börjas packa igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0