* magont.

2012-06-25 @ 12:20:42
Har precis tagit mig en dusch, kan lova att det var riktigt härligt och avkopplande. Har tyvärr inte hunnit få in speciellt många inlägg då Elias har haft sådan fruktansvärd magont så han skrikit konstant i 2 dagar dygnet runt. Så varken jag eller Tony har fått sova riktigt. Men får turas om och ta lilleman. Just nu så är Tony ute och går, så vi får se om han kanske kan somna nu vilket jag verkligen hoppas att han klarar göra.
 
Ska senare iväg och väga Elias och se om han har gått upp något mer, får hoppas att han har passerat 3 kilo nu. Det tycker jag faktiskt han borde ha gjort, med tanke på hur mycket han ätit senaste tiden. Så ska bli riktigt spännande att se.
 
Nej nu får jag slänga ihop datan än en gång, och försöka få på mig lite kläder. Hoppas ni får en bra dag, i detta underbara sommarväder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0