* natti.

2012-06-10 @ 00:54:09
Äntligen hemma och fått lagt Elias efter dagens alla äventyr. Har haft dagen full spetad ända sedan tidigt på morgonen, så nu längtar jag verkligen till morgondagen då jag ska spendera hela dagen i sängen och bara mysa tillsammans med min lilla guldklimp.

Vaknade tidigt gick upp och gjorde i ordning mat till lillen, åkte sedan iväg till kusins grav och satte blommor där med tanke på att det är 5 år sedan han gick bort i dag fortsatte vidare till Töcksfors shoppingcenter och fick lite nya kläder till mig då jag inte kan använda jeans eller tights eftersom att det då skaver på såret. Ja som sagt ser ni att vi har haft fullt upp hela dagen lång.



Älskling hjälpte mig även att få in bilderna från tiden på BB på datorn, så tänkte slänga in några bilder i ett annat inlägg nu strax :) Se och njut. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0