* nybadad goding.

2012-06-16 @ 14:44:42
Grattis till Elias som idag redan är 2 veckor gammal!
Lördag morgon, eller man kanske ska säga eftermiddag? Klockan är trotsallt halv tre och jag har helt ärligt inte hunnit att göra ett dugg i dag nästan. Sitter hos mamma och pappa för tillfället, Tony hjälper till att sätta skivor på väggen så att det blir färdigt någongång. Faster Lena har varit här på besök så har fått ännu mer kläder till lilla Elias så kan inte klaga på att han har lite kläder nu. Men alltid skönt att ha kläder, för det går åt märker jag.
Hade en trevlig kväll igår med, tillsammans med mamma och Elias. Badade han, ränsade garderoben och kikade på film. Gick sedan och lade mig runt halv 2, och inväntade då älskade som inte kom hem föräns vid 3 tiden.
Nybadad goding. ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

hej, skulle inte du kunna skriva ett inlägg om hur det var när du fick veta att du var gravid? för jag antar att det inte var planerat eller?

Svar: Det kan jag ordna :)
Jessica Andersson

2012-06-17 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0