* SOMMARLOV.

2012-06-14 @ 19:11:02
SOMMARLOV - äntligen är andra klass färdig. Och jag är överlycklig att jag klarade hela detta året med mina bra betyg och samtidigt vara gravid med världens foglossning och sedan bli sjuk i havandeskap. Är fruktansvärt stolt över mig själv, så det firar jag tillsammans med älskling, broder och min älskade son ♥

Försov mig dock lite i morse, så hann inte göra mig i ordning som jag hade velat så drog på mig kläder och satte på mig lite kläder och åkte iväg upp till tingevi och kollade på när de andra spelade brännboll. Var väl inte så speciellt mycket folk där, men var lika roligt att kolla för det. Åkte sedan iväg till BVC och vägde lilleman, han hade gått upp lite grann. Men inte så mycket som han borde göra så vi får åka tillbaka på måndag och se om han väger mer då, de hoppas jag verkligen!

Åkte tillbaka till skolan och fick mina betyg, och fick även veta att kära broder hade fått diplom - stolt syster här :)
Resten utav dagen och kvällen har jag som sagt spenderat med pojkarna.

Så nu ska jag iväg och få i ordning någon kvällsmat till oss, ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0