* supernöjd tjej.

2012-06-28 @ 15:30:21
Världens gladaste tjej, insåg i morse att jag endast har kvar 1 kilo kvar att gå ner sedan är jag nere på normal vikt igen helt otroligt! Men här ska tränas, bestämt mig att jag ska ner några extra kilon med :) Är så glad för att jag inte fick en enda bristning på hela magen efter graviditeten heller, supernöjd tjej!
 
Ja dagens tanke var att jag skulle sola då sommarvädret äntligen hade kommit tillbaka och jag hade tid för det, men direkt jag hade smört in mig i olja och skulle lägga mig så försvann tydligen solen. Så blev riktigt irriterad och tog mig en dusch istället, och självklart efter drygt en timme så var solen tillbaka det gjorde mig ännu mer irriterad. Men so what, får ta och mysa ner mig i soffan med Elias istället som är väldigt mycket bättre :)
 

Kommentarer
Postat av: mormor

mycket bättre med elias:)

2012-06-28 @ 22:11:44
Postat av: Emilia - 17 år & mamma till Tatum.

Åh sånna byxor har Tatum också, så fina! :)

Svar: Jaså :) Ja visst är dom!
Jessica Andersson

2012-07-02 @ 22:34:55
URL: http://eemijji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0