* svar på tal.

2012-06-18 @ 18:51:09
Fick en fråga om hur det var när jag fick reda på att jag var gravid & om det var planerat eller inte. 

Nej självklart var det inte planerat då jag bara var 17 år och inte alls hade varit tillsammans med Tony så speciellt länge. Jag använde preventivmedel hela tiden men lyckades glömma en tablett en dag, vilket tydligen räckte. Det kom som en chock för både mig och Tony, jag vet att jag blev jätte ledsen satt och gråt stora floder. Inte för att jag var ledsen över att jag var gravid, utan jag var rädd - rädd för hur det skulle bli.
Men som tur är har jag en sådan stöttande pojkvän, som har stöttat mig till 100% sedan jag tog testet och sade att det är precis upp till mig jag fick själv bestämma hur jag ville göra. Men visste redan från jag tog testet att jag ville behålla han, kände att jag inte skulle orka med en abort. Och jag ångrar inte en minut att jag behållde han, för nu har jag ju världens vackraste son - William Elias Lindqvist ♥ Jag älskar dig så otroligt mkt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är modig :)

Svar: Roligt att höra, tack! :)
Jessica Andersson

2012-06-20 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0