* tiden bara rusar fram.

2012-06-30 @ 00:41:55
Klockan har redan passerat tolvslaget, vilket innebär att det är ännu en ny dag. Dagarna bara springer fram, känns inte som det var länge sedan vi åkte in till förlossningen men det är redan en månad nu den 2:a Juli. Helt otroligt. Varför kunde inte tiden gått lika fort när man var gravid och låta tiden när lilleman är liten gå saktare istället? Allt går så fort nu, så man får verkligen njuta!
 
Har annars blivit smått förskyld, och har fått världens huvudvärk också vilket inte är så roligt när man ska ta hand om en liten. Samtidigt drabbades jag tidigare på kvällen utav ett väldigt allergi besvär - lyckas ju alltid dra på mig allt samtidigt. Men lika bra de tydligen.
 
Dagen har annars gått så fort så vet inte vart alla minuter har flugit iväg. Så har väl inte gjort något speciellt, tror jag och Elias sovit bort nästan hela dagen men otroligt skönt var det. Men ändå så är jag sjukt trött nu. Så än en dag, väntas den himla underbara sängen tillsammans med världens bästa pojkar ♥ Så god natt på er allihopa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0