* underbar dag.

2012-06-20 @ 20:26:50
Efter en lååång dag, har jag äntligen fått sätta mig ner en stund. Men upp och greja resten utav kvällen med.
Vaknade tidigt då Elias vägrade att sova så gick upp och väckte Fanny som hade packsat soffan för i natt, satte på en film och morgon myste.

Sedan kom plötsligt det underbara vädret fram, då kunde vi bara inte sitta inne så vi tog oss en sväng upp till Broms och fikade. Sedan en lite längre promenad. Så himla härligt att kunna gå i linne utan att frysa! Sedan kom Jenny, Jenny & Felicia och hälsade på oss. Satt först och pratade hemma hos oss, sedan gick vi iväg till Götesgrill och mötte upp Gabriel och Tony satt och åt mat sedan tog vi oss en glass och bara hade trevlligt.
 
 
Så nu tänker jag bara tillbringa kvällen med att greja och mysa med mina så underbara pojkar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0