* barnmorskan.

2012-03-09 @ 22:43:00
Har tyvärr inget internet så kan desvärre inte uppdatera så väldigt mycket om dagarna. Får passa på nu medan jag är hos mamma och pappa. Har nog inget internet förän om två veckor heller. Är så irriterad på att de inte fungerar, nu när jag har så himla mycket skolarbete och allt. Men det är väl inget att göra åt, det är bara att vänta på att det kommer tillbaka.
Idag har jag spenderat min dag i soffan med tony boy, hade så fruktansvärt ont i ryggen så har inte orkat med ett dugg och älskling är sjuk. Så blev en mysdag för oss.

Igår var vi hos barnmorskan, fick lyssna på den lillas hjärta för första gången. Vad lyckligt tillfälle, hans hjärta slog i 145. Men så livlig som han är så lyckades han börja sparka och få hicka samtidigt när vi skulle lyssna och då gick det upp till 160. Men allt var jätte bra med han. Skönt att veta att han är helt frisk min lilla Alwin :)

Nu blir de Big brother. Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0