* chicken island.

2012-03-25 @ 22:53:00

Sitter på hotellets ute servering och tar mig en drink med de andra. Har idag varit ute på havet och besökt stranden Chicken Island, riktigt mysigt ställe var det. Men får bli att besöka andra stränder resten utav dagarna. Det roligaste av allt var att det kom fiskar så nära land så man hade chans till att mata dem med vattenmelon. Har även idag hunnit doppa fötterna i fiskvatten, och jag kan tala om att det är en sak jag aldríg mer kommer pröva på, men roligt att ha gjort det en gång.

I morgon har vi bestämt oss för att rida på elefanter på morgonen runt 10 någon gång, sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Har i alla fall bestämt oss för att stanna här på hotel Ao Nang Tropical Resort i en natt till och sedan blir det iväg och besöka ett annat hotel. Men detta hotel måste jag erkänna var riktigt trevligt, ett ställe jag självklart kommer vilja besöka än en gång om jag får möjlighet till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0