* elefant tur & railay beach.

2012-03-27 @ 22:54:00
God morgon på er allihopa.
Klockan närmar sig snart halv 10, så nu ska jag försöka gå tillbaka till bungalowen och få på mig solkräm innan det är dags för dagens trip. Vädret är underbart, vaknade med strålande sol så klagar verkligen inte.

Om en stund ska vi åka iväg på elefant tur som jag nämnde igår, ska bli riktigt roligt har längtat efter det. Så jag hoppas det är lika roligt som jag föreställt mig. Sedan senare under dagen åker vi nog iväg till stranden igen, tror det blir Railay Beach idag men det märks att se.

Nej har nu inget mer att tillägga, skall gå mot rummet och väcka min älskade som ligger ute på altanen och sover. Han hade visst inte sovit en blund under natten fick jag reda på. Stackars min pojk ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0