* snö.

2012-03-19 @ 22:46:00
Trött, sliten och ont i ryggen, det är absolut inte den bästa dagen men klagar inte. Ska bli skönt att komma till värmen och vila upp sig snart.

Vaknade i morse och kollade ut genom fönstret och såg att det hade snöat, trodde helt ärligt jag drömde men insåg att jag redan vaknat. Har annars bara varit på skolan en stund under dagen och fått gjort lite skolarbete, skönt att det börjar minska på högen känner jag så man inte har sådan press på sig!
Nu ska jag bara försöka få tvättat alla kläder som jag ska ha med mig till Thailand så allt det är färdigt tills jag ska fortsätta med packningen så att det bara är en storstädning kvar innan vi åker. Måste erkänna att det känns konstigt att börja packa nu, det känns inte som att det var länge sedan vi satt och bokade resan men nu idag så är det bara 6 dagar kvar tills vi åker. Längtar något så fruktansvärt! Men är väldigt nervös inför flygningen, är inte speciellt sugen på att sitta i planet i 15 timmar. Men har tyvärr inget val.



På torsdag ska vi till barnmorskan igen och se så att allt är bra med min lilla innan vi åker, ska bli mysigt att få höra han igen.

Önskar er alla en bra dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0