* sol och jobb.

2012-03-01 @ 22:42:00
Jag måste erkänna att jag älskar detta väder, det kan väl inte bli så väldigt mycket bättre? Vakna utav att solen skiner in genom persienernnerna rakt in i ögonen underbart. Gick genast upp och fick i mig lite frukost, tycker inte om att sova bort hela dagarna bättre att få någonting gjort. Har även hunnit lägga i en tvätt, så medan jag väntar på att den ska bli färdig har jag tänkt att försöka bli färdigt med lite skolarbete. Blev visst inte så väldigt många dagar till det nu under lovet som jag hade tänkt mig. Men, roligare att få jobba lite grann och tjärna pengar. De behövs alltid!

Nej nu ska jag inte sitta här något mer, på med lite kläder och ut på balkongen! Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0