* stranden.

2012-03-28 @ 22:55:00
Kvällen närmar sig, sitter och tar en drink med de andra. Ikväll erbjuds det grillkväll här på hotellet med resten utav gästerna.

Har idag haft en jätte bra dag, började med att vi red på elefanter. Var jätte roligt, men dock blev jag riktigt nervös när Tony satte sig på huvudet. Usch, men gud så roligt det var! Åkte sedan hemåt och packade badsaker och åkte neråt till Railay beach, så mysigt fick även massage på stranden. Vilket passade alldeles utmärkt. Åkte hem då det blev en eftermiddagsskur så duschade vi och gjorde oss i ordning och sedan en tur bland shopping gatorna och handlade lite grann. Fick mig en bikini och ett nytt skal till iphonen.

Nu ska jag lägga ifrån mig datan och vara lite social med de andra. Ha en bra dag på er där hemma :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0