* trött så trött.

2012-03-22 @ 22:50:00
Jag dör snart, är så sliten och trött känns inte som jag har sovit ett dugg men ändå har jag sovit nästan från 10 igår kväll. Men men, ska iväg och göra min sista skoldag nu på tre veckor. Ska bli riktigt skönt att vara ledig nu ett tag framöver börjar bli så extremt skoltrött. Men börjar tyvärr dagen med ett gymnastikpass, inte direkt det rockigaste.

Eftersom jag slutar tidigt idag tänkte jag försöka få städat lite hemma, verkar inte som vi hinner det annars. Vanligtvis brukar tiden gå så väldigt långsamt när man ska göra något roligt, men nu tycker jag helt ärligt tiden springer fram hinner inte med ett dugg. Jag får panik!

Så nu ska jag äta frukost och vänta på mammi ska komma. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0