* vecka 27.

2012-03-13 @ 22:45:00
Det fick bli en hemma dag idag, så pluggar hemifrån. Kan vara skönt det också ibland. Startade tagen med att städa hela lägenheten, kände att det började bli lite dammigt så det var nog hög tid. Nu så tänkte jag fortsätta min dag framför datan med en massa läsande, omvårdnad och historia. Ska bli roligt att se hur detta slutar! Hade hellre velat gå ut och satt mig i solen hela dagen, men det har jag verkligen inte tid med desverre men om 12 dagar så får jag njuta riktitgt för då bär det av till Thailand. Åh så jag längtar!



Magen bara växer och växer, börjar nu märka att garderoben blir allt mindre och mindre för varje dag som går. Vecka 27, bara 13 veckor kvar nu. Tiden springer fram!
MItt lilla hjärta v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0