* äcklig morgon.

2012-05-15 @ 09:51:12

God morgon, hoppas ni alla sovit gott!
Fick tyvärr inte in någon inlägg igår, för hade varken tillgång till dator eller mobil på hela dagen nästan. Var även på sjukgymnasten och fick någon apparat ( Tens ) för foglossningen. Ska bli roligt att se om den hjälper, alla som har prövat den har sagt att den inte fungerade ett dugg för dem men de märks att se.

Mamma och pappa var även här en stund på kvällen, snäll pappa som jag har så gjorde han kvällsmat till mig då jag inte kan steka pannkakor på egen hand ;)





Satt precis och åt frukost här i min ensamhet när jag plötsligt märker att brödet jag äter är mögligt, ursäkta men hur fan kan ett bröd man köpte igår som fortfarande vara bra i datum bli mögligt? Usch, magen är totalt upp och nervänd på mig. Tappade verkligen matlusten, usch vad vidrigt!

Mamma kommer hit så kör hon ner mig till skolan, tänkte jag skulle ta och skriva ut mig nu snart så jag är färdigt med det är så trött på allt så har lagt det på hyllan och fortsätter nästa år istället.


Kommentarer
Postat av: mamma

gå tillbaka med det brödet o klaga så får ni ett nytt, kan man hoppas

2012-05-15 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0