* årjäng - kil - karlstad - årjäng

2012-05-20 @ 11:13:17

Hann inte få in något inlägg igår då jag inte var hemma på hela dagen nästan och då jag väl var hemma så hade vi besök och då kände jag inte direkt för att sitta framför datan hela kvällen.

Övningskörde först och främst till Kil där vi hälsade på farmor och även fick mat, gud de finns nog ingen godare mat än hennes! Tror jag åt upp mig för 1 vecka.. Satt där fram tills 3 någon gång, körde vidare till Karlstad och tog bergvik försökte se om det fanns några kläder till mig då nästan ALLA mina är försmå nu, men självklart så ska allt sitta så tight så hittade tyvärr bara en tröja. Men fick även ett par nya skor, vilket verkligen behövdes! Så nu är jag nöjd tjej :)

Körde vidare hemåt, gick jätte bra. Känner mig mycket säkrare i trafiken nu än vad jag tidigare varit vilket är en betydligt lättnad. Så nu längtar jag till intensivkursen och tills jag får ta körkort! Vilken frihet :)


( måste dock vara sömnmedel i farmors mat, då alla brukar somna till efter ) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0