* barnmorskan.

2012-05-24 @ 19:33:16
Precis kommit hem efter en låång dag i töcksfors, så nu sitter jag och äter lite choklad tyckte det behövdes lite energi efter dagen. Har verkligen ÄLSKAT vädret, det är sommar nu. Denna tiden är de bästa på hela året tror jag härliga tider.

Åkte till Töcksfors redan vid 10 tiden och gick på centret tillsammans med mamma och moster, lika trevligt varje gång. Fick även handlat lite kläder åt mig, åt nu är jag glad igen. Äntligen har jag någonting att ha på mig under de varma dagarna med, fick även några linnen som var på rea passar utmärkt då jag inte kommer kunna använda de efter jag född med tanke på att jag då kommer drunkna i dom.


Necessär - Kicks
Rosa linne - Indiska
Linnen - Bikbok
Sparkdräkt - Fick utav mammi från kappahl

Satt sedan ute i solen och njöt tillsammans med älskling innan vi åkte iväg till barnmorskan. Där gick de utmärkt, först och främst så ringer doktorn mig i morgon så ska vi se vad vi kan göra med min hemska foglossning sedan så skrev vi även hur jag ville ha det på förlossningen, och så fick vi höra min lilla prins igen ♥ magen mätte till och med hela 34,5 cm riktigt stort! Men men får tänka på att de ligger något vackert där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0