* dagar som denna, hemska.

2012-05-05 @ 14:21:37
Helt tom på ord, helt tom förövrigt. Dagar som dessa känner jag bara för att sova bort. Det känns helt ärligt som att jag sprungit ett maraton lopp, men ändå har jag inte hunnit göra ett dugg idag. Kroppen bara värker tack vare denna bedrövliga foglossning, hatar verkligen att klaga men idag är det en sådan dag det är lov till det!

Tänkte försöka ta en varm dusch och få i mig någonting att äta så min lille inte är hungrig där inne. Sedan blir de sängen än en gång, så jag förhoppningsvis är på bättre humör tills ikväll då vi får besök.

Nej nu ska jag inte sitta här och skriva, känner att mitt humör är på noll. Så ni får ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du inte lägga upp fler bilder på hur det ser ut hemma hos er?

2012-05-05 @ 22:16:34
Postat av: mats

Du får ta det lugnt nu och tänk på dig själv med.

2012-05-06 @ 13:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0