* en kväll tillsammans med syster - slutar alltid bra.

2012-05-13 @ 23:58:50

Har precis krupit ner i sängen, phu så skönt det var att lägga sig. Känns som magen ska sprängas vilken sekund som helst, inte nog med att jag har en bebis som tar hela magen tror jag har proppat resten av det lediga utrymmet med mat och godis. Men det kanske är så det ska vara när man är gravid? Får passa på i sådan fall!

Har även haft Jenny och Gabriel på besök under kvällens gång, riktigt mysigt. Fick bli bakad potatis med räk röra vilket blev smarrigt! :)

I morgon ska jag även försöka komma iväg till sjukgymnasten och se om de kan boka in en tid åt mig så jag får några övningar som kanske kan hjälpa tack vare denna foglossning. Är inte så väldigt förtjust i att gå med kryckor, för har kommit på att vi vill olika håll så det har jag totalt lagt på hyllan nu. Men de kanske dyker upp inom några dagar igen, vem vet!

image description
Min inte allt för tokiga syster, tyckte det var väldigt roligt att leka med mina glasögon.
Undrar ibland om hon fortfarande är kvar på barn nivån ;)


Bakad potatis och räkröra.


Plötsligt spilde hon cola över hela bortet och nästan hela Gabriel.


Vilket ledde till att hon blev riktigt nöjd, men men kan ju inte säga något annat än att jag är riktigt glad i min syster!


Kommentarer
Postat av: Natahlie

SV: Jo nå sjukt ....!



Hur känns det att bli mamma snart då? :O

2012-05-14 @ 13:52:05
URL: http://mariinos.blogg.se/
Postat av: Syster

Tack för en bra kväll :) får vi göra om snart men med onepiece ;) förresten är det bra att vara barnslig så länge som möjligt det är kul ju! ;D

2012-05-14 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0