*

2012-05-26 @ 21:40:16

10 dagar kvar tills jag blir 18 år, tänk vad tiden går. Det känns inte som att det är två år sedan jag då satt och skulle fylla 16 år, det är helt sjukt.

Se bara vad allt har förändrats, jag trodde aldrig mitt liv skulle se ut såhär då jag skulle fylla 18. Det är ju då man äntligen blivit myndig och har rätt till att göra vad man vill med sitt liv utan att någon annan bestämmer. Och man kommer in på de flesta ställena och allt, inga mer regler att bryta. Du är nästan fri. Jag vet att jag alltid suttit och väntat på att äntligen få gå in på olika ställen och bara ha det roligt. Och kunde då aldrig tro att mitt liv skulle bestå utav något annat vid denna tid.

Men nu sitter jag här 10 dagar före min 18-årsdag och kunde då aldrig vara mer lycklig jag är nu. Veta att inom en månad så kommer jag ha fått världens finaste present någonsin, något jag aldrig skulle vilja byta bort - min älskade son. Jag är så lycklig för att du snart anländer till mig, tänk att du snart ligger här i min famn.

Längtar så tills jag får pussa och krama dig, att bara få se dig. Än i dag kan jag knappt tro att det är sant, ångrar mig inte en minut att jag behållde dig. Lilla du, jag älskar dig och längtar något så enormt efter dig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va gulligt skrivet! Blir tårögd <3

2012-05-27 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0