* färdig.

2012-05-28 @ 22:47:54

Äntligen äntligen äntligen! Jag är färdig med allt skolarbete för i år, jag är överlycklig! Nu är det bara ett år kvar sedan så är gymnasiet färdigt med och det är dags för studenten!

Hela dagen har som sagt gått ut på att göra färdigt allt skolarbete, så i morgon ska jag lämna in alla rester ska bli så himla skönt. Så nu ska jag bara njuta utav de sista dagarna med min mage och njuta utav värmen. Sedan väntar ett helt annat liv, som jag väntar på ♥

Så kryper nu ner i soffan tillsammans med min sparkade son i magen och kvällsmat framför de sista minuterna på big brother.

image description


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis va skönt för dej :) :)

2012-05-28 @ 23:09:50
Postat av: mamma

gött :)

2012-05-28 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0