* föräldra kurs.

2012-05-23 @ 09:19:28

God morgon gott folk '
Sitter här och äter frukost med mig själv riktigt gott, försökte se på big brother med men dock så gick inte det så bra det hackade hela tiden så blev irriterad och stängde av det.

Klockan är bara kvart över 9 och det är redan 27 grader ute, nu är det verkligen sommar på riktigt - UNDERBART! Så väntar på att Carro ska vakna så vi kan gå ut och lägga oss i solen, måste få lite färg nu känner jag :) För tror inte det blir så mycket solning när liten kommer så får passa på nu.

På eftermiddagen så är det sista gången på föräldrakursen, ska bli roligt. Men tråkigt att sitta inne i fin vädret. Då det inte finns något val. Men nu ska jag ta och vila mig så jag orkar med dagen, njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0