* fotoprovning.

2012-05-17 @ 00:31:14
Förlåt för dålig uppdatering, men har idag inte gjort ett dugg helt ärligt. Förutom att jag och Tony tog oss en tur iväg till Julia och Anders, och drog en film tillsammans med dom. Annars har jag bara varit hemma och lågit i sängen hela dagen lång, hade några förvärkar förut under dagen också. Inte så jätte härligt faktiskt, men hoppas han kan komma ut för så här orkar jag inte ha i en hel månad fram över.

Tony har fått något ryck och ska lära sig systemkameran helt nu, så tyvärr blir det jag som blir målet att fotografera. Så har fått order att ha på mig både mörka och färgstarka kläder. Men gick dock bara med på att fotografera magen, så får se om några bilder dyker upp i morgon under dagen. Lovar ingenting, då det inte är jag som tar korten och vet då heller inte hur kvaliteten blir.

Så nu får jag springa iväg till köket igen och kolla till min pojk :) Sedan väntar den efterlängtande.... sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0