* hejdå vecka 36 - hej vecka 37.

2012-05-18 @ 17:28:12

Tralalalala, gick in i vecka 37 idag! Jag älskar dig min lilla prins. Har tyvärr inte hunnit ta några bilder i dag, då jag sovit bort hela dagen. Foglossningen har blivit riktig illa nu, hela kroppen värker. Vet inte vad jag ska ta mig till, försökte även att få tag på barnmorskan men då var självklart telefontiden slut, så får vänta ända tills på måndag! Tror jag dör snart om inte någonting händer.

Hade även Emma på besök, riktigt trevligt var de. Gjorde tacos och myste, sedan kom även Carro och Julia på besök så då satte vi oss ner och spelade monopol. Tog sådan tid så de blev jätte sent och vi slutade, tråkigt nog.

Tänkte be Tony packa ner lite kläder till mig, så jag kan komma iväg till moster och låna hennes badkar. Tror kanske det kan hjälpa lite grann, får verkligen hoppas på det!



Hatar dock att godis suget har börjat komma, så ska fortsätta kvällen tillsammans med badkaret och godis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessica! Ville bara säga att din blogg är super fin!

2012-05-18 @ 22:56:32
Postat av: mamma

mums va gött

2012-05-20 @ 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0