* kläderna kom idag.

2012-05-08 @ 18:18:54
Shit vad dagen har gått fort, satt precis och funderade på vad jag hade gjort hela dagen men plötsligt slog det mig.. Har ju sovit i flera timmar! Kan vara skönt det med.

Har varit hemma hos mamma och pappa och pratat lite med dom, alltid lika trevligt. Så kom Tony och hämtade mig, hade nog behövt att gå hem med tanke på hur mycket godis jag ätit idag. Men som sagt, så orkar jag inte det har väldigt ångest över det kan jag lova. Men men, får passa på att äta godis nu när man är gravid, för efter det så ska jag sluta totalt igen! :)

Fick även hem bebiskläderna jag beställde från hm för någon vecka sedan, så sjukt söta måste jag säga!





Beställde även två enkla vita bodys. Skönt att ha lite kläder när lillen kommer ut, är ju så mysigt!
Tänkte även försöka packa färdigt resten utav bb väskan idag, men är fortfarande lite osäker på vad jag ska ha med mig, så kom gärna med tips :)

Kommentarer
Postat av: hemlig

Id kort och Papperet från barnmorskan, kläder till dig och din kille samt bebisen, blöjor, våtservetter, trosskydd, en bok/tidning , musik , amningskuddar(om du har tänkt amma), amnings BH , pengar till parkering, godis att äta om man måste vänta länge på förlossningen med mera:P

2012-05-08 @ 19:27:35
Postat av: Mikkis, 17 år och gravid

Jag tycker det är jättesvårt att veta vad jag ska packa! Nu har jag skrivit ihop en lista på bloggen med sådant jag har tänkt mig. Har du packat något annat så får du gärna tipsa om det :)



kram

2012-05-08 @ 21:55:04
URL: http://mikkisa.blogg.se/
Postat av: Mikaela- 17 år & Blivande Mamma åt en liten prins

men åh har faktiskt också kollat på demdär underbart söta bebiskläderna,urgulliga! :)

hoppas allt är bra med dig! :)

2012-05-09 @ 21:45:11
URL: http://mikaelasofias.devote.se
Postat av: Emma

Åh va gulliga kläder!

2012-05-10 @ 17:33:36
URL: http://ekmamral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0