* lång dag.

2012-05-03 @ 23:42:00
Helt slut i kroppen, dagen har varit riktigt lång! Fullspäckad dag.
Var som sagt på föräldra gruppen idag, var riktigt intressant. Men kändes som jag satt och plågade mig mest med tanke på att de värkte över allt, usch varför skulle jag behöva få denna foglossning de är hemskt.

Åkte sedan och grejade med bilen som alltid krånglar, tog sin tid men hade Julia som sällskap så det gick rätt så fort ändå. Var även och hälsade på hos Rita och fick grillmat, mycket gott! Men nu är jag riktigt tacksam för att vara hemma och få lägga mig ner. Så nu ska jag iväg och sussa, natti ♣

Kommentarer
Postat av: Julia Ask

Hej, har du inga bristningar på magen eller så? jag är gravid i vecka 27 och jag har jääätte mycket bristningar över hela magen.

2012-05-04 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0