* länge sedan.

2012-05-30 @ 22:36:54
Gokväll '

Kroppen är helt slutkörd, så nu ska det bli riktigt skönt att lägga sig i en nybäddad säng med nyrakade ben tillsammans med en nyduschad pojkvän kan ju inte bli bättre!

Haft en bra dag i dag, fick besök utav Rebecka som jag inte träffat på år och dar. Var verkligen på tiden, så jag saknat henne! Fick inte mycket gjort, utan satt mest och pratade då ingenting var värt att göra. Var även inom skolan och lämnade in alla uppgifter eftersom jag inte orkade ta mig dit igår under dagen.

Så spenderade jag kvällen hos mamma eftersom att Tony skulle hjälpa till och sätta upp väggar där hemma så tog oss även kvällsmat där sedan har vi bara haft det mysigt här hemma ensamna.

Så nu får ni ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0