* målning.

2012-05-26 @ 21:28:55

Här sitter jag med färg på hela mig efter dagens målning, ja självklart är det huset som ska målas och inte jag men lyckas alltid få lika mycket färg på mig varenda gång jag målar. Men kanske det man får stå ut med, undrar hur målare gör går de runt med färg hela tiden eller spiller inte de ett dugg?

Har som sagt hjälpt till och måla huset hos mamma och pappa, var riktigt skönt. Tänk att det blivit så varmt att man kan sitta ute i endast bikini ända ut mot kvällen - helt sjukt! Men läste dock att kylan skulle komma tillbaka till veckan vilket jag inte hoppas på!

Efter målningen så tog vi oss kvällsmat och jag satt och njöt med isklampar på benen, var väldigt kalt men härligt måtte ni tro.



I morgon är det en fullspäckad dag, precis som alla andra. På morgonen bär det av på konfirmation, sedan ska vi iväg till Rita och någon gång under dagen ska jag försöka trycka in att träffa mammi eftersom att det är morsdag ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

annars får jag komma till er kram mammi:)

2012-05-26 @ 23:25:00
Postat av: lisa - ritglad och modekär -

ska ni till kyrkan precis vid skolan (i årjäng alltså)? vem ska ni fira? Jag ska nämligen också dit :)

2012-05-27 @ 09:10:59
URL: http://lisasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0