* orolig.

2012-05-21 @ 10:50:00

Skrev aldrig något mer igår då jag inte var vid datorn på hela dagen, och kom inte hem förän sent på kvällen så då hade jag inte orken att skriva.

Igår var det kalas för min kära moster som fyllde år i onsdags, så då var de närmaste i familjen där och blev bjudna på tacos och annat smått och gott. Riktigt trevligt. Var där ända tills klockan närmade sig 5, åkte då hem.

Var inte direkt på världens bästa humör under dagen, då jag inte kännt liten sparka på hela dagen. Han som brukar hålla igång dygnet runt nästan, så jag ringde förlossningen och pratade med dom. Så det slutade med att vi åkte dit och gjorde en koll, allt var perfekt med han så det var ingenting jag skulle tänka på. Det hela berodde på att jag var så orolig, troligen därför jag inte känt utav han på hela dagen. Hon berättade även att de var så för de flesta som ringde dit. Måste erkänna att det var en riktigt lättnat när jag fick höra hjärtslagen, var så underbart. Satt sedan och väntade på att en doktor skulle komma och prata med oss, de brukade göra så när man ringde in dit. Var som sagt en lättnad, så sa de även att de väntade på oss om 3 veckor :)


Kommentarer
Postat av: mamma

inte länge kvar nu :)

2012-05-21 @ 21:36:23
Postat av: Jenny

Skönt att allt var bra :) ja snart är du där igen! Hihi

2012-05-21 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0