* ränsning.

2012-05-09 @ 22:30:48

Sitter för tillfället och kollar på big brother tillsammans med min sparkade prins i magen <3

För tillfället är lägenheten upp och ner med tanke på att vi försöker få i ordning och ställa ut lite saker i förrådet så vi får plats med alla bevis saker som tillkommer nu :) så de kommande dagarna kommer spenderad med att göra i ordning lägenheten!

Vill även tacka rita & liz för de fina sakerna vi fick av er. Framför allt min one piece, måste erkänna att jag bara älskar den!


Kommentarer
Postat av: Mikaela- 17 år & Blivande Mamma åt en liten prins

älskar one piece,köpte en till mig själv i början av graviditeten men nu i slutet är den fööör liten haha :)

2012-05-10 @ 11:39:16
URL: http://mikaelasofias.devote.se
Postat av: emma

Tänkte, jag kanske kan komma på onsdag efter skolan eller på torsdagen? :)

2012-05-10 @ 20:36:18
URL: http://ekmamral.blogg.se/
Postat av: mamma

vilken härlig one piece :)

2012-05-10 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0