* shopping.

2012-05-11 @ 23:51:00

Äntligen är kvällen här, ska bli riktigt skönt att få lägga sig nu. Har haft en toppen dag i Karlstad tillsammans med Tony, mamma och pappa. Roligt med en shopping dag var väldigt länge sedan nu.

Fick köpt lite saker till både mig och bebis, till mig blev det bland annat en klänning, underkläder och ett spets nattlinne. Och till bebis blev det en stickad overall, en body, två par byxor och ett snutte gosdjur. Köpte även till de sista små sakerna tills mitt hjärta kommer. Så nu är precis allt färdigt, bara att komma nu ♥

Var sedan iväg och kollade på albino python ormar som hade kläcks, riktigt spännande att se men fick dock ingen bild. Men nu kallar duschen tillsammans med älskling. Hoppas ni haft en fin kväll.

image description

Mina ben efter en dag med shopping!

image description

Kappahl


Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina kläder :)men usch vilka ben stackars dig

2012-05-12 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0