* söndag och sol - underbart.

2012-05-06 @ 14:50:02
Söndag och sol, underbara väder! Har precis kommit hem från cetre, var en tur där och åt glass tillsammans med älskling & fanny. Men tyvärr är det dock inte så varm som jag hade önskat det vore men klagar inte!

För tillfället sitter jag och kollar på Tony som grejar med terariumet och får i ordning på det, ganska trist jo jag vet ;) Om en stund kommer Rita och Liz och hälsar på. Sedan åker vi iväg till mamma & pappa en stund och bokar stuga i Nordfjordeid som vi tänkte försöka åka till någongång i Juli. Tänkte även försöka få med mig pappa ut och övningsköra lite grann, beställde ju intensivkurs vecka 31 och 32. Så nu hoppas jag även snart på körkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0