* städning.

2012-05-17 @ 13:08:00

Än en dag som jag har städhumör och solen skiner. Att jag alltid ska lyckas pricka in rätt dag med att städa, tycker det är väldigt märkligt. Men men, får ta en snabb städning åtminstonde. Sedan tänkte jag försöka ta mig en tur hem till mamma och hälsa på Jenny, får passa på när hon väl är hemma :)

Ikväll kommer Emma, var ett bra tag sedan man såg henne så det ska bli riktigt roligt tycker jag. Men kommer känna mig så himla tråkig med tanke på att jag knappt är kapabel till att göra ett dugg men det får hon allt stå ut med :)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu fick jag dåligt samvete att jag inte var hemma. Förlåt :( men hade lovat hälsa på Sandra. Men vi kommer och myser på söndag med er om ni kan?:) <3

2012-05-18 @ 06:35:40
Postat av: Miriam

Gud vilken fin bebis mage du har! Hoppas allt är bra med dig och den lille. :)

2012-05-18 @ 22:00:37
Postat av: Mikaela- 17 år & Blivande Mamma åt en liten prins

gulliga magen :)

2012-05-19 @ 15:14:38
URL: http://mikaelasofias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0