* tony samlar vuxen poäng.

2012-05-10 @ 19:37:31

Kvällen närmar sig och jag är alldeles slut i kroppen efter dagen, oavsett om jag inte gjort ett dugg förutom att varit hos barnmorskan. Måste dock säga att jag tyckte om vädret idag, för idag har jag ingen ångest över att jag bara suttit inne hela dagen.

Har än en gång hoppat i one piecen och myser ner mig. För tillfället sitter jag och kollar på Tony som försöker samla på sig vuxen poäng hemma hos mamma. Rätt roligt att se de två i köket måste jag erkänna. Så nu hoppas jag på en riktig god kvällsmat!

image description
Tony samlar sina vuxen poäng, undra om han lyckas imponera!

image description
Kvällsmaten i full gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0