* dejta kudden.

2012-11-04 @ 22:32:56
Kvällen är nu här och jag är helt utsliten, Elias ligger nu i sin säng och sover medan Tony sitter och spelar xbox. Vilket det alldeles strax ska bli ändring på, direkt jag lagt ifrån mig datorn.
 
Dagen har varit riktig lång! Haft besök ända från tidig morgon till sen kväll, så är väl därför jag är helt slut. Mamma, mormor, morfar och moster kom en stund på fömiddagen som vi efter en stund följde med till Rusta för att kolla. Tog oss sedan lunch på en restaurang här i Töcksfors, dock var jag väldigt missnöjd över maten men sak samma. Sedan tog vi oss även en tur hem hit och tog oss en kaffe kopp, så passade även faster på att komma en sväng. Riktigt trevligt med besök.
 
Tog inte lång tid innan Julia, Ander och Hampus sedan kom de tillbringade kvällen här tillsammans med gott att äta och film. Kollade även på en skräck film som jag nog inte gjort på flera år, men blev besviken på hur den slutade så den filmen kommer jag inte rekomendera.
 
Men som sagt, nu ska jag få med mig den Tony och sova. Natti :-*
 

Kommentarer
Postat av: mormor

härliga barnfötter :)

2012-11-05 @ 08:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0