* sjuk bebis.

2012-11-01 @ 23:59:43

Nu har vi lagt oss till rätta i sängen, både Elias och Tony sover och båda snarkar i varsitt öra på mig. Egentligen borde jag också sova men efter Elias vaccinationer idag har han mellan 39-40 grader feber så vet inte riktigt ifall ja vågar, jag vet att jag är överbeskyddande men tycker inte om att ge läkemedel till så små. Så lite då och då svalkar jag ner honom med en trasa ljummet vatten, funkar lika bra de :)

Morgondagen kommer nog dock vara lång känner på mig att jag kommer gå runt som en zombie hela dagen men sånt är livet! Nu blir de att nörda Gossip Girl under nattens gång :) god natt på er!


Kommentarer
Postat av: mormor

stackars liten är nog bättre snart :)

2012-11-02 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0