* älskling <3 .

2012-10-09 @ 12:49:42
 
Varken jag eller min underbara son är pigga idag, båda har dragit på sig en hemsk förkyldning. Vilket är väldigt trist då vi hade planerat att åka iväg till simhallen tillsammans med Hampus och Julia nu när det väl var höstlov, men sånt är livet. Vi får helt enkelt ta det en annan gång.
 
Elias har sovit konstant hela morgonen nästan, märks att han inte är friskt. Inte lika pigg som vanlig, därför passar vi på att ta en heldag i sängen tillsammans och bara mysa ♥ Är ju aldrig fel de heller :) Så nu ska jag lägga i från mig datorn och ägna all min tid åt lilleman som ligger bredvid mig och hoppas att han piggnar till så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: mormor

krama elias från mormor

2012-10-09 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0