* bara för att jag inte vet vad jag ska ha för rubrik.

2012-10-26 @ 15:39:41
Idag skiner solen och det är betydligt varmare än gårdagen. Tänk att vädret kan ändras på bara timmar, helt otroligt. Skulle egentligen ha städat huset idag, men blev ändrade planer. Åt frukost på Waterside idag, jätte god mat! Sedan åkte jag iväg och hämtade Hampus på skolan så åkte vi hem hit och pratade, sedan tog vi en sväng på shoppingcentret och hälsade på Julia lika trevligt varenda gång.

Så nu har jag äntligen anlänt hemma och ska börja städa, kan verkligen behövas börjar känna att de blir dammigt nu. Kan tala om för er att det är hemskt att vara dammallergiker, man måste nästan städa varenda dag! Men men, sånt är livet. Nu slockade Elias så nu får jag ta tag i dammsugaren och börja.
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

sötis :)kram mormor

2012-10-26 @ 23:21:15
Postat av: mormor

tänk första gången du låg i den sängen då var du så liten så liten,oj vad fort tiden går, till veckan blir du redan fem månader mitt lila älskade barnbarn kram mormor

2012-10-26 @ 23:28:17
Postat av: Pinknation

Så söt :))

Svar: Tack :)
Jessica Andersson

2012-10-30 @ 20:17:11
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0