* besök hos mamma.

2012-10-23 @ 20:55:04
Vi tillbringar kvällen tillsammans med min mamma syster Gabriel och självklart Elias. Både jag och min syster har lyckats dragit på oss något förfärligt mashumör denna kväll, men vad gör det? Man får vara ung så länge man kan! Tror både jag och min syster har suttit med iPhonen i handen precis hela kvällen och grejat på instagram. Herregud vilket liv man kan ha alltså.
 
Hör min lilla son ligga på golvet och prata för fullt med mamma/mormor, märks dock att han börjar bli väldigt trött så det får nog alldeles strax ta och bli hemfärd för våran del. Vilket skall bli väldigt skönt eftersom att jag känner att kroppen börjar strejka för idag. 

Men nu skall jag ägna sista tiden åt min kära familj. Ni får ha en fortsätt bra kväll så hörs vi i morgon :-*

Kommentarer
Postat av: mamma

så söta :)

2012-10-23 @ 22:26:23
Postat av: Jenny

Det var mysigt! Med min telefon ;) <3 hihi

Svar: Antog att du tyckte det ;) puss
Jessica Andersson

2012-10-23 @ 23:11:34
Postat av: Mamma Wild ❤

vilken fin blogg du har :}

Svar: Tusen tack! :)
Jessica Andersson

2012-10-24 @ 07:42:54
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0