* Elias tillbringade natten hos mormor & morfar.

2012-10-06 @ 10:53:39
God morgon gott folk, hoppas ni alla sovit gott för det har jag gjort!
Vaknade riktigt tidigt idag, de dagar jag väl kan sova så skall jag alltid vakna hur tidigt som helst och självklart inte kunna somna om så himla typiskt. Kändes dock väldigt konstigt att vakna helt ensam i sängen, är alltid van att vakna upp bredvid Elias eller åtminstånde Tony. Men inte idag, så får väl försöka ta mig upp ur sängen nu och få någonting gjort nu när Elias är hos mormor och morfar under dagen.
 
Resten utav dagen får vi ta som den kommer, har verkligen ingen aning om vad som sker. Så det återstår att se!
 
z

Kommentarer
Postat av: mamma

typiskt att vakna så tidigt då.men finns nog något du kan hitta på att göra medans elias är hos oss.kram

2012-10-06 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0