* jag ser de snöar..

2012-10-25 @ 18:12:00
Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra. Ja som sagt, ni läste rätt! Det snöar, vilket är både ett elände och riktigt mysigt. Vanligtvis brukar jag älska snön, men nu länge. Stora klumpiga kläder måste bäras på både mig och Elias halkiga vägar, nej usch det är nog inget positivt med de faktiskt. Bara det är snö på julafton är jag nöjd!



Förövrigt har dagen varit väldigt lång, känns som det aldrig blir kvällen men äntligen börjar den komma iallafall. Gick upp redan klockan halv 7 och gjorde i mig i ordning för att bege mig till skolan för en stund. För idag beställde vi studentmössor! Kändes helt overkligt när vi satt och fyllde i hur vi ville att den skulle se ut - tänk att tiden går så fort, lite för fort. Men hela paketpriset gick på 1500kr, men vad gör det? Man tar bara studenten en gång i sitt liv!
 
Nu fortsatt av kvällen ska jag mysa ner i soffan med mina älsklingar..

Kommentarer
Postat av: mamma

nästa år får du ut i snön med elias, om det blir någon snö så klart.kram

2012-10-25 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0