* kvällspromenad - check!

2012-10-04 @ 22:11:00
Anlänt hem efter en kvällspromenad tillsammans med Julia och Hampus. Var väldigt skönt att komma ut i den friska luften! Jag tycker det är hur underbart som helst att ta en kvällspromenad strax innan man skall lägga sig vilket jag tror även Elias tycker för han somnar så himla mycket bättre efter en. Så det blir något vi får fortsätta med.
 
Idag har vi faktiskt hunnit med en del saker oavsett om vi låg i soffan nästan hela dagen lång. Helt otroligt, men det är så mysigt! Tillsammans med min syster var vi idag och hälsade på våran kusin som kommit hem från några dagar på sjukhus, härligt att se han igen! Senare på kvällen blev det kvällsmat tillsammans med min familj i Årjäng.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

trevligt med besök:)kram

2012-10-06 @ 14:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0