* morgon.

2012-10-19 @ 09:11:24

God morgon gott folk!

Vanligtvis vid denna tiden brukar både jag och Elias sova, men på något konstigt sätt är det bara Elias som har somnat. Känner att jag själv även skulle behöva lite sömn då jag känner att ögonen hänger på mig, men men upp och greja istället. Idag vet jag faktiskt inte vad dagen har att erbjuda, det regnar som spö i backen så är inge vidare pigg på att ta en promenad heller men det återstår att se.

Kvällen skall jag iallafall tillbringa med min älskade & son tillsammans med tända ljus, god mat, mys framför en bra film. Så jag har väntat på det ❤


Kommentarer
Postat av: morfar

hoppas elias blir lite busig ikväll då.

2012-10-19 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0