* städning utav lägenhet.

2012-10-23 @ 11:06:48
Ovanligvis är både jag och Elias uppe och redan färdiga för att åka. Brukar som sagt bli sena morgonar för våran del, men det får vi nog ändra på nu när skolan drar igång för min del igen. Men idag skall vi åka iväg till gamla lägenheten och städa upp i den och hämta resten utav sakerna så att de nya ägarna kan börja flytta in. Det är riktigt trist att lämna lägenheten med tanke på att vi trivdes så gott i den både jag och Tony, men med den värmen är jag glad att vi flyttade till huset istället där det även är 1000 gånger finare!
 
Skulle egentligen ha åkt iväg till simhallen tillsammans med Elias idag, men eftersom det blev städning idag istället får det vänta ännu en dag. Att mina planeringar aldrig håller ihop, måste jag påstå är väldigt jobbigt. Men nu när lägenheten är borta kan vi rikta in oss på att få helt färdigt här hemma i huset, vilket ska bli otroligt skönt!
 
 
Idag bjuder jag på en morgon bild med världens bästa unge som förövrigt snart blir 5 månader, det är förfärligt vad tiden springer iväg. Den kunde väl åtminstone gå lite långsammare, men icke.

Kommentarer
Postat av: mormor

söta ni är :)

2012-10-23 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0