* studentmössa.

2012-10-24 @ 20:34:46
Förtillfället sitter jag och har en konversation tillsammans med min moster och mamma, riktigt trevligt! Jag och min lilla familj har tänkt spendera natten här hos mamma idag, eftersom att jag ska upp väldigt tidigt i morgon bitti för att jag ska iväg och testa studentmössa. Helt sjukt vad tiden går fort! Så då blir det att göra ännu ett besök på skolan tillsammans med min son, för att göra lite folk bebis sjuka!
 
Nu väntar jag bara på att min älskade ska komma hem igen, han fick ta det sista i lägenheten. Var faktiskt helt slut, för har inte sovit så jätte bra de två sista nätterna. Så hoppas på bättre sömn inatt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Hur gör du med skolan och så där? Går på i skolan eller hinner du plugga allt hemma? :)

2012-10-26 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0